FANDOM

Skała

Artefakt w grze

Dziwny Kamień – artefakt możliwy do znalezienia w Udûnie.

Opis Edytuj

Erupcje Orodruiny są nagłe i bezlitosne. Gdy góra budzi się z rykiem ognia, nikt nie jest bezpieczny. Nieboskłon zakrywa czerń dymu i popiołów, a ogniste skały wystrzeliwują wysoko w powietrze, by uderzyć w ziemię z niszczącą siłą.

Ten szklisty kawał obsydianu, pochodzi właśnie z erupcji. Powstał zapewne w Drugiej Erze, być może w momencie, gdy Władca Ciemności po raz pierwszy zespolił się z wulkanem. Pozostałości furii Orodruiny są cenione ze względu na ich twardość. Często się je ostrzy, by robić z nich uzbrojenie.

Treść wspomnienia Edytuj

Gdzie ty jesteś, dziecko?

Zobacz, co mam tato.

Takie skały są bardzo rzadkie. Pochodzą z tego wulkanu, o tam!

Góra Przeznaczenia jest spaczonym miejscem, przesyconym złem i wściekłością. Gdy Sauron knuje swe niecne plany, góra wybucha, wypluwając w niebo najróżniejsze ohydztwa: dymy, pyły i skały wypalające ziemię. W ten sposób nas ostrzega: "Niedługo zionę ogniem!".

To trochę jak twoja matka.

Tylko jej tego nie powtarzaj.

Czyli ten kamień...

To tylko kamień i tyle. A kamieni nie ma się co bać. Czy też góry, która po dziś dzień drzemie spokojnie.

No i dziecko moje kochane, jeśli szukasz w tym jakiejś nauki, to może taka się nada: nawet miejsce do cna spaczone może dać światu coś pięknego.