FANDOM

Karagor-0

Ryczący Karagor

Karagory – czworonożne drapieżniki zamieszkujące Mordor.

Charakterystyka Edytuj

Karagory wyglądem przypominają tygrysy szablozębne. Orkowie próbowali oswoić te bestie i wykorzystać je w swoich armiach, lecz bezskutecznie.

Szczęki Karagorów są na tyle twarde by miażdżyć kości i wszelkiego rodzaju zbroje. Zazwyczaj polują w trzyosobowych grupach na Uruków, a nawet na Graugi. Są bardzo szybkie i całkiem nieźle się wspinają.

Talion, główny bohater gry, ma możliwość dosiadania tych potworów za pomocą swych upiornych zdolności.

Umiejętności Edytuj

Karagory można dosiąść na trzy sposoby. Pierwszy opiera się na skoczeniu na nie (klawisz Ctrl) z wysokości. Drugi wymaga odblokowania specjalnej umiejętności pozwalającej ogłuszać te drapieżniki. Ogłuszonego Karagora można dosiąść w podobny sposób jak powyżej, lecz nie wymaga to skakania na ich grzbiety z wysokości.

Trzeci sposób wymaga posiadania umiejętności Jeździec cienia. Karagora można dosiąść poprzez wycelowanie w niego w trybie strzelania z łuku i przyciśnięcie klawisza Z.

Karagory

Grupa Karagorów

Podczas jazdy na Karagorze Talion może wykorzystać następujące zdolności:

  • Atakuj (LPM) - Talion wykonuje atak z grzbietu Karagora
  • Ugryź (PPM) - Karagor gryzie przeciwnika. Użycie tego ataku zza pleców lub na powalonych przeciwnikach rozszarpie ich regenerując zdrowie wierzchowca
  • Wyssij energię z wierzchowca (E) - wysysa energię z Karagora przywracając elfie strzały. Umiejętność ta nie zabija wierzchowca.
  • Zsiądź (Lewy CTRL) - Talion zsiada z Karagora
  • Zabij (SHIFT + LPM) - Talion wykonuje zabójczy skok na Uruka z grzbietu wierzchowca.
  • Zabij wierzchowca (SHIFT + E) - zabija Karagora.

Talion może również strzelać z łuku podczas jazdy wierzchem i wykonywać Mroczne Ciosy

Etymologia Edytuj

Słowo Karagor pochodzi z sindarinu (jednego z języków elfów) i oznacza rząd kłów lub siewcę strachu.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Karagory starają się unikać wody.