FANDOM

Niewolnik

Niewolnik

Niewolnicy – ludzie zamieszkujący Mordor.

Historia Edytuj

Do niewolników należą dawni mieszkańcy Mordoru, którzy żyli na tych terenach jeszcze przed powrotem Saurona. Zostali zmuszeni siłą do ciężkiej pracy na rzecz uruków. W Mordorze kwitnie rynek niewolniczy, z centralnym punktem w Thaurbandzie. Tam trafiają nowo schwytani jeńcy, po czym na Wielkich Bestiach są transportowani do ostatecznych miejsc przeznaczenia. Krnąbrni niewolnicy są przywiązywani do drewnianych pali jako przykład.

Jednak nie wszyscy stracili nadzieję. Wielu z nich coraz częściej myśli o buncie przeciwko swoim panom.

Oswobadzanie Edytuj

Niewolników można spotkać w Mordorze najczęściej przy przymusowej pracy, pod nadzorem uruków. Zabicie nadzorców uwalnia jeńców i dodaje graczowi punkty doświadczenia w zależności od liczby oswobodzonych jeńców.

Urukowie którzy spostrzegą uciekających niewolników natychmiast zaczną ich gonić. Czasem można spotkać niewolników obozujących przy ogniskach.

Misje Ratowania Wygnańców Edytuj

Talion może ratować torturowanych niewolników wykonując specjalne misje. Aby je odblokować należy uwolnić specjalnych jeńców z symbolem białej pięści nad głową. Wykonywanie tych zadań sprawi że niewolnicy częściej będą dzielić się informacjami na temat kapitanów z graczem.

Linki zewnętrzne Edytuj