FANDOM

Skażony Graug

Skażony Graug

Skażone Graugi – odmiana Graugów zamieszkująca Núrn. Została wprowadzona w pakiecie DLC Król Polowania.

Charakterystyka Edytuj

Skażone Graugi są nietypową odmianą. Ponieważ coraz bardziej zaczyna brakować im naturalnego pożywienia, zaczynają odżywiać się Ghûlami.

W wyniku spożywania ogromnych ilości nocnych pełzaczy Graugi są wypaczane i infekowane. Doświadczają drastycznych przemian: w zupełnie nowych miejscach wyrastają im rogi, skóra zostaje pokryta świeżymi naroślami, a głębi gardła tworzy się ogromna torba z jadem.

Ich metabolizm jest bardzo niestabilny. W obliczu zagrożenia potrafią zwymiotować na przeciwnika palącymi toksynami, a z kolei po spożyciu dużej ilości mięsa w torbieli z jadem narasta ciśnienie. Graug pozbywa się nadmiaru wydzieliny wypluwając ją z dużą prędkością.

Umiejętności Edytuj

Skażone Graugi można dosiąść tylko gdy są poważnie ranne lub za pomocą umiejętności jeździec cienia. Zranić je można najszybciej poprzez użycie umiejętności wykrwawienie Grauga. Pozwoli to natychmiastowo dosiąść Skażonego Grauga i zwabi Karagory.

Podczas dosiadania Grauga Talion ma dostęp do następujących umiejętności:

  • Wymioty (LPM) - Graug wypuszcza strumień wymiotów, zadając obrażenia wrogom
  • Chlustające wymioty (PPM+LPM) - Graug wystrzeliwuje szybko lecące wymioty w wybrane miejsce. Zadaje to obrażenia wierzchowcowi.
  • Zjedz (PPM) - Graug pożera złapanego Uruka
  • Wyssij (E) - wysysa energię z Grauga, nie zabijając go, ale zabierając mu cześć zdrowia.
  • Zabójczy zeskok - Talion wykonuje zabójczy zeskok, tym samym schodząc z grzbietu potwora.
  • Zabij wierzchowca (SHIFT+E) - zabija Grauga.

Ponadto możliwe jest strzelanie z łuku i wykonywanie Mrocznych ciosów podczas jazdy wierzchem.

Galeria Edytuj