FANDOM

Koparka

Artefakt w grze

Zębatka z Koparki – artefakt możliwy do znalezienia w Udûnie.

Opis Edytuj

Ta zębatka wystrzeliła z jednej z wielkich machin wojennych uruków, być może z ich koparki. Podczas ekspansji w głąb Mordoru rozdzierają oni ziemię w poszukiwaniu zasobów niezbędnych do realizacji zakrojonych planów wojennych Władcy Ciemności.

Koparki przerzucają warstwy podłoża w poszukiwaniu metalu do kuźni, gliny do pieców i wszelkich artefaktów lub uzbrojenia, które mogłyby się przydać podczas wojny.

Treść wspomnienia Edytuj

O! Znaleźliśmy to w Udûnie.

Co to?

Oni tam mają takie maszyny, rozumiesz. No i rozkopują cały Udûn. To coś rozdziera ziemię, a potem niewolnicy wszystko przebierają. Glina i błoto ląduje w piecach. A jeśli znajdą metal, biorą go do kuźni. Zabierają wszystko,co im się może przydać. Jeżeli znajdą starą broń lub pancerze, oddają je największym, Uruk-hai. Może żeby je zbadali, może do użytku, pojęcia nie mam.

Hm...

Ewidentnie zaczęli działać.

Musimy się dowiedzieć, co się dzieje w Mordorze. Są już tam nasi ludzie, którzy mają ich na oku, ale twoje jest naprawdę bystre, wierzymy w ciebie.

Wrócisz do nas z raportem. Rada nie może nic wiedzieć o twoim zadaniu. Nie daj się schwytać.

Ciekawostki Edytuj

  • Powyższa rozmowa najprawdopodobniej toczy się pomiędzy Sarumanem, a jego orkowym szpiegiem.