FANDOM

Róg

Artefakt w grze

Zardzewiały Róg – artefakt możliwy do znalezienia w Udûnie.

Opis Edytuj

Dźwięk tego rogu towarzyszył zwycięstwu wojsk ostatniego sojuszu w bitwie na Dagorlad. Zabrzmiał przy szarży na bitewnej równinie, a następnie raz jeszcze, by uczcić śmierć poległych w niej nieszczęśników. Ciała ofiar bitwy zalegały na Martwych Bagnach, które pokryły całe pole bitewne.

Treść wspomnienia Edytuj

Mówią, że wróg jest słaby na lewej flance i że krasnoludy wedrą się od tamtej strony. Może wtedy będziemy mogli wreszcie wynieść się z tych cuchnących mokradeł i wrócić do domu.

Wczoraj wróg wystąpił o negocjacje. Widzieliśmy jak wyjechał ku nam emisariusz ze świtą, przerażająca czarna postać na czarnym koniu w towarzystwie dwóch olbrzymich jeźdźców, również odzianych na czarno. Nie pozwolono im przejechać między naszymi oddziałami, gdyż obawialiśmy się że chcą dokonać zwiadu naszych sił i donieść o nich swojemu mrocznemu panu. Wysłano więc ku nim niewielką grupę elfów i ludzi. Nie mogliśmy dosłyszeć ich rozmowy, ale...

Nie ma szans na pokój. Po obozie zaczynają krążyć pogłoski. Powiadają że usta emisariusza poczerniały, palone słowami Saurona i że mówienie sprawiało mu niesamowity ból. Obiecał nam tylko niewolę i harówkę... I jakoś łatwo mi w te obietnice uwierzyć. Cały czas wątpię, czy kiedykolwiek dotrzemy do Mordoru. Czeka nas tu tylko śmierć.